ETSAC. 1ª XORNADA SOBRE A PAISAXE. Unha visión sobre a nova educación en paisaxe en España.
octubre 10, 2018

Con motivo do II Día Internacional da Paisaxe do Consello de Europa, celebraranse na ETSAC a 1º Xornada sobre a Paisaxe. Unha visión sobre a nova educación en Paisaxe en España.

Será o próximo xoves 18 de outubro no salón de actos da ETSAC.

Este curso 2018/2019 comezou a impartirse o Grao Interuniversitario en Paisaxe na EPS de Lugo e na ETSAC, pero no panorama nacional hai tamén xa outro grao impartíndose na URJC e outro en elaboración na UPC. Por iso se cree de interese establecer un marco de intercambio de experiencias tanto para o profesorado como para o alumnado destas titulacións.

O programa da xornada

– 10.00h Acto de apertura

Inés Santé . Directora do Instituto de Estudos do Territorio  – Fernando Agrasar Director da ETSAC- Tomás Cuesta  Director da EPS LUGO

– 10.20h El grado en Paisajismo URJC- Cristina del Pozo.

– 10.45h El grado en Paisajismo UPC- Xavier Fábregas.

– 11.05h El grado en Paisaje UDC-USC. Cristina García – Isabel Iglesias.

– 11.30h-12.00h Pausa-Café

– 12.00h O papel da  Asociación Española de Paisajistas. Esther Valdés

– 12.25h Uniscape. Juan Manuel Palerm

– 12.50h – 14.00h Mesa redonda con todos ponentes. Modera Emilio Rodríguez

– 14.00 Peche. Carmen Pomar. Conselleira de Educación Universidade e FP.

Lugar de celebración: Salón de Actos. Escola Técnica Superior de Arquitectura (ETSAC). Universidade da Coruña

Colabora: Instituto de Estudos do Territorio. Xunta de Galicia

VISITA EL CAMPUS
SOLICITA INFORMACIÓN VISITA EL CAMPUS