ETSAC. Os Xoves, Paisaxe. Conferencia «De caminos, ríos y cabañas, o la importancia del proceso en el arte del paisaje contemporáneo». Federico López Silvestre
noviembre 2, 2018

Conferencia «De caminos, ríos y cabañas, o la importancia del proceso en el arte del paisaje contemporáneo» Impartida polo profesor Federico López Silvestre.

Xoves 8 de Novembro ás 17h no Salón de Actos da Escola Técnica Superior de Arquitectura. Universidade da Coruña

Aberta a todo o público interesado

Esta conferencia forma parte dunha serie de conferencias vinculadas coa materia do Grao en Paisaxe Arte e Paisaxe que coordina a profesora Yolanda Pérez Sánchez.

Federico L. Silvestre é Profesor de Historia do Arte e Estética na Universidade de Santiago de Compostela (USC). Publicou, entre outros, os libros: El paisaje virtual (2004), Os límites da paisaxe (2008), A emerxencia da paisaxe (2009), Micrologías o historia breve de artes mínimas (2012) y Los pájaros y el fantasma (2013). Co-dirixe a coleción ‘Paisaje y teoría’ da editorial Biblioteca Nueva e a coleción ‘Vita aesthetica’ da editorial Díaz & Pons (ambas de Madrid). Co-dirixiu o ‘Mestrado de Arte, Museoloxía e Crítica Contemporáneas’ da USC (2007-2012) e realizou  estadías de investigación e participado en congresos e seminarios en Europa, América e Oceanía.

VISITA EL CAMPUS
SOLICITA INFORMACIÓN VISITA EL CAMPUS
TU EXPERIENCIA

Tu opinión es importante. Colabora con nosotros en la mejora del grado a través de los siguientes enlaces:

• Alumno
  • PDI/PAS